myspace layouts

Tuesday, August 17, 2010

..The New Me..

..Alhamdulillah..masuk hari ni dah 7 hari kita berpuasa..harap2 tahun ni saya dapat puasa penuh..hari2 memanjatkan doa..dan hari ni juga dah genap 73 hari saya bergelar isteri..walaupun kami PJJ (Perkahwinan Jarak Jauh) tapi syukur sangat..kehidupan saya dah hampir lengkap..betullah orang yang dah berpengalaman cakap, bila dah berkahwin ni hidup lainlah sgt..especially tuk org perempuan..tanggungjawab dah banyak pada suami..(dalam erti kata lain ayah dgn mama pun dah jarang call skrg..hehe..husband jer yang call tiap2 hari..pagi..petang..malam)..

..tahun ni tahun pertama sy berpuasa dan akan beraya sebagai isteri..harap2 dpatlah sesuaikan diri..masa 2nd reception kat rumah husband dulu, Alhamdulillah..dapatlah get along sikit2, eventhough rasa segan2 tu ada..still kena belajar to adapt dengan suasana baru..:)..

..apart of it..
..sebenarnya nak cakap, penatnyer 'renovate' blog ni..bertungkus-lumus buat dari pagi td..hehe..-->maknanya kat ofis tadi tak buat keja pun..buat-buat rajin, tapi rajin blogging je..hehe..rasanya, ni 1st entry dari saya kot lepas saya kahwin..so untuk kali ni memang sgt ketandusan idea..actually saja-saja nak tulis sebab nak menampakkan dir i telah meng'update' blog tercinta after sekian lama x update..ahaks..oklah..bulan ni bulan Ramadan..rasanya waktu Isyak pun dah masuk ni..Kewajipan saya yang satu ni seakan-akan dah memangggil-manggil saya..jadi rasanya baiklah saya menunaikan kewajipan saya yang satu ni dulu..entry yang akan datang InsyaAllah saya akan update stories on my wedding hari tu..nak story betapa hectic nyer hari2 bahagia dan super kepenatan tu..tapi..yer ke update??..da 3 bulan daaa..btw, saya sajikan dulu dgn pic ni yer..yang memang xda lam tatapan facebook (pasni ni ada lah tu)..

tersangatlah 'kiut-miut' pic kacuk amik ni..grrrr...
..see ya..









No comments:

Post a Comment